Vítejte na informačním serveru on-line hry Quadra Speed Boosters!

Restrukturalizace cupu

Zde jsem připravil kompletní výčet toho, co mne napadlo jako možná úprava za cílem zlepšit a vyvážit Cup potažmo QSB. Budiž vám toto dlouhé čtení inspirací k dalšímu rozšíření či úpravám těchto návrhů.
Koncept by Any Tan Weh 2.2.2011 01:17, čtenost 114x

Restrukturalizace cupu

Shrnutí


Toto berte jako námět k přemýšlení jak zlepšit a vyvážit cup. Budu rád když se vyjádříte v diskuzi a rozšíříte či navrhnete další možnosti. Jednotlivé kapitoly jsem rozdělil na úpravy v oblasti začátku cupu, omezení (lépe řečeno kategorizace) závodů, rozmanitost tratí, vstupování do závodů a bodování.

1) Začátek a délka cupu

Některí se teď zašklebí, alé ja jsem pro odsunu startu Cupu. A to z následujících důvodů. Start cupu je pro někoho brzo, pro někoho akorát. Objektivně lze ale poukázat na to, že i když se do cupu příhlásí relativně dost stájí i jezdců, jsou některé z těcho stájí rychlokvašky které jsou poslepovány nahonem a bez prostředků za jediným účelem - stihout začátek cupu. Následný obrázek si lze udělat z počtu odjetých závodu některých příslušníků stájí. Pokud by se začátek oddálil, ale zároveň se zavedla i kategorizace (z další kapitoly), nebylo by tolik podstatné kolik by která stáj nahrabala do jeho začátku. Prim by hrála organizace stáje a plánování podle harmonogramu jednotlivých cupových závodů. Zároveň bych navrhl začátek cupu dynamický a ne fixní jako teď. Někdy se sejde celé startovní pole již na začátku, ale někdy to naopak trvá a tudíž by to chtělo pružně reagovat. Šlo by na to nastavit i pravidlo, kupříkladu že první cupový závod se odjede třetí den po přihlášení šestého závodníka atp.
Dalším zajímavým prvkem by mohla být startovní dotace kdy by každý přihlášený závodník dostal v den prvního cupového závodu startovné (bez rozdílu a stejné) na dovybavení kluzáku či jako rezervu na pokrtí škod (aby se nestávalo že člověk co postaví kluzák za všechny své peníze "dojezdí první den cupu" protže nemá na opravy a následují půjčky, exekuce a bankrot)
Mno a bod poslední, cup pokud se nepletu by se měl od jisté chvíle jezdit ob den, což se zjevně neděje a bylo by dobré to opravit. Netřeba se sezonou chvátat, osobě si myslím že sezona trvající dva měsíce s dobře rozloženým cupem (proč nepřidat i nějaký ten závod) bude záživnější (pokud se tedy člověk nedostane do totálního srabu *) než si piplat "postavu" měsíc co měsíc.
Poznámka: Ani ne tak ce cupu jako k sezoně - V závodní hře (tak trošku i manažer) Juiced fungoval zajímavý prvek. V případě kdy se hráč dostal s kontem na samé dno a hrozilo tak že přijde o těžce vypiplaná auta protože nebude mít ani na vstup do nejlevněšího závodu, opravy atp. objevil se "velký fanoušek" teamu který hráče dotoval tak, že šlo dát dohromady auta alespoň na nižší závod a zase si něco vydělat. Možná by stálo za zvážení něco podobného i zde. ve chvíli kdy hráč má jen dluhy a hrozí mu rozebrání kluzáku exekutorem by mohl dostat buď finanční injekci (takovou aby se toho nedalo zneužívat) nebo třeba "postarší kluzák" aby si měl s čím vyjezdit zase nějaké drobné.


2) Kategorizace závodů

Jednoznačně nejdiskutovanější úprava na foru :) ale důvod je zřejmý. Konkurenceschopnost jezdců kterí nemají na nejdražší kluzáky na trhu a tím vyváženost celého cupu. Druhým důvodem je že cup je momentálně jednotvárný a nenutí příliž hráče dynamicky reagovat na nastalé situace, prakticky celý cup jezdí většina jezdců stejným způsobem ve stejném typu kluzáku. Primárně se tady mluvilo o cenových kategorií, ale v reálném světě všemožných závodů či sportů se naopak (v rámci vyvážení) všeobecně standardizuje do kategorií a skupin. Zde tedy předkládám následující varianty. Všechny varianty by samozřejmě šlo kombinovat. Vše je ale potřeba s citem a rozumem jednak aby nedocházelo ke zběsilostem kdy na začátek cupu bude třeba pro každého jezdce 3 různé kluzáky a druhak aby to neskončilo jak F1 a limity FIA. No a nyní k věci...

Kategorie cenová

Klasika. Funkčnost taková jako v současnosti u normálních závodů. Kategorie by však mohli být klidně úplně jiné tj. třeba 70-100k, 150-200k atp. Každopádně by bylo třeba zajistit aby dražší kategorie přišli v adekvátní části cupu, tj. aby se nezačínalo na 300k.
Druhou variantou by mohlo být omezení ve formě ceny jednoho či více dílů. Tj. podvozek do 50k atp.
Bylo by však dobré aby byla vypsána u dílů standardni cena (jako je tomu u kluzáků) aby hráč měl přehled co se ho týká.

Kategorie dle limitů dílů

Rallye je omezené na objem motoru, na dostizích zase musí být váha v určitém rozmezí. Zde na QSB by se nabízelo udělat kategorii na výkon motoru, takový údaj zde však chybí a tak by se to dalo obejít limitem motoru maximálky, zrychlení nebo obojího. Stejně dobře by šlo omezit maximální výkon zdroje či chladiče (to by bylo panečku taktizování) nebo určit rozmezí váhy kluzáku atd. atd. Nic nebrání i kombinacím.

Kategorie typů

Nejjednoduší z nejjednoduších, Sport, Combi, Wrack... zde by bylo zajímavé dát limit na sport a vybrat drsnější trať atp. Zároveň a zároveň asi i cenový limit. Těchto závodů by však nesmělo být moc ve velkém finančním rozmezí aby nedocházelo k vyšťavení méně majetných stájí.


3) Rozmanitost tratí

V současné době jsou tratě sice relativně rozmanité, ale z velké části taky dost krátké. Chápu že je to práce navíc, ale bylo by dobré celý cup dopředu sestavit s ohledem na různé délky tratí (klidně 100 úseků v pokročilejším stadiu), různé obtížnosti tratí (nemusí být první pět tratí s obtížností pod 30%, pak na tom strácí jezdci zaměření na ovladatelnost) ale zároveň by bylo třeba zohledňovat i kategorii závodu, nebo lépe stanovovat ji s ohledem na trať.

4) Vstupování do závodů

Další velice oblíbený prvek. Pomineme-li to, že jsou ve vstupování do závodů jisté... ehm... bugy, jsou v něm i jisté trhliny co do gamedesignu. Cup je něco, co by mělo být hlavním tahákem této hry a důvod proč se restartují sezony. Pakliže je to něco extra, mělo by to být na úrovni. Tudíž by se měli jezdci spoléhat na své vlastnosti a fungovat podle fair pravidel které se na takový závod sluší a patří. Proto navrhuji následující.
Do 22:45 zakázat špiony pro cupový závod.
Vstup do závodu limitovat na 22:30.
Mít možnost vybrat při vstupu jako preferovaný cíl jakéhokoliv hráče přihlášeného v cupu (nemusí být v závodě, pokud do závodu nedorazí, pojede hráč bez preferencí cíle).
Od 22:30 do 22:45 mít možnost měnit způsob jízdy a vybírat cíle.
Od 22:45 do 23:00 uvolnit špiony (jednoduše - jen pro sázkaře).
Důvody jsou následující. Hráč může vstoupit do závodu kdykoliv a nebude na tom nikterak tratit. Bude jedno jestli někdo vleze do závodu půl dne předem nebo vteřinu před uzávěrkou.
Teď jsem chtěl nadhodit ještě myšlenku že je na houby odjíždět závody v jednom nebo jen v jedné stáji. Na druhou stranu chápu že by se pak mohlo stát že se sezona bude odkládat do nekonečna. I tak se mi to ale příčí.

5) Bodování

O tomhle jsem příliž ne přemýšlel, nicméně pro úplnost sem přidám z dovolením trogmarův návrh. Já osobě bych ale poslední místo nebodoval vůbec. Tudíž kupříkladu od všech hodnot bych odečetl po bodu. Tím pádem bych vyřešil i námitku z mého předchozího bodu, protože v jednom závodníkovy by to bylo bez bodu. Ve dvou z jedné stáje by to už bylo dost o týmové režiji, ale i to se stává.

Trogmarova tabulka
1 jezdec: 3 (může se vůbec v 1 odjet?)
2 jezdci: 4 body první/2 bod druhý
3 jezdci: 5/3/1
4 jezdci: 6/4/2/1
5 jezdců: 6/4/3/2/1
6 jezdců: 7/5/4/3/2/1
7 jezdců: 8 /6/5/4/3/2/1
8 jezdců a víc: Totéž co u 7, jen za 8 a vyšší místo 0 bodů


Tak doufám, že popis mých návrhů je dostatečně pochopitelný a vyčerpávající a rád bych k tomu vaše vyjádření abysme se nějakým kompromisem dobrali lepšího QSB do budoucích sezon.


Informace o článku

Autor: Any Tan Weh
Vloženo: 2.2.2011 01:17
Hodnocení:     5/5 (hodnoceno 1x)
Čtenost: 114x

Diskuze článku

Status: Otevřená všem
Počet příspěvků:     10
Poslední: 03:30 3.2.2011
Do této diskuze nemáte přístup

Shrnutí


Toto berte jako námět k přemýšlení jak zlepšit a vyvážit cup. Budu rád když se vyjádříte v diskuzi a rozšíříte či navrhnete další možnosti. Jednotlivé kapitoly jsem rozdělil na úpravy v oblasti začátku cupu, omezení (lépe řečeno kategorizace) závodů, rozmanitost tratí, vstupování do závodů a bodování.

1) Začátek a délka cupu

Některí se teď zašklebí, alé ja jsem pro odsunu startu Cupu. A to z následujících důvodů. Start cupu je pro někoho brzo, pro někoho akorát. Objektivně lze ale poukázat na to, že i když se do cupu příhlásí relativně dost stájí i jezdců, jsou některé z těcho stájí rychlokvašky které jsou poslepovány nahonem a bez prostředků za jediným účelem - stihout začátek cupu. Následný obrázek si lze udělat z počtu odjetých závodu některých příslušníků stájí. Pokud by se začátek oddálil, ale zároveň se zavedla i kategorizace (z další kapitoly), nebylo by tolik podstatné kolik by která stáj nahrabala do jeho začátku. Prim by hrála organizace stáje a plánování podle harmonogramu jednotlivých cupových závodů. Zároveň bych navrhl začátek cupu dynamický a ne fixní jako teď. Někdy se sejde celé startovní pole již na začátku, ale někdy to naopak trvá a tudíž by to chtělo pružně reagovat. Šlo by na to nastavit i pravidlo, kupříkladu že první cupový závod se odjede třetí den po přihlášení šestého závodníka atp.
Dalším zajímavým prvkem by mohla být startovní dotace kdy by každý přihlášený závodník dostal v den prvního cupového závodu startovné (bez rozdílu a stejné) na dovybavení kluzáku či jako rezervu na pokrtí škod (aby se nestávalo že člověk co postaví kluzák za všechny své peníze "dojezdí první den cupu" protže nemá na opravy a následují půjčky, exekuce a bankrot)
Mno a bod poslední, cup pokud se nepletu by se měl od jisté chvíle jezdit ob den, což se zjevně neděje a bylo by dobré to opravit. Netřeba se sezonou chvátat, osobě si myslím že sezona trvající dva měsíce s dobře rozloženým cupem (proč nepřidat i nějaký ten závod) bude záživnější (pokud se tedy člověk nedostane do totálního srabu *) než si piplat "postavu" měsíc co měsíc.
Poznámka: Ani ne tak ce cupu jako k sezoně - V závodní hře (tak trošku i manažer) Juiced fungoval zajímavý prvek. V případě kdy se hráč dostal s kontem na samé dno a hrozilo tak že přijde o těžce vypiplaná auta protože nebude mít ani na vstup do nejlevněšího závodu, opravy atp. objevil se "velký fanoušek" teamu který hráče dotoval tak, že šlo dát dohromady auta alespoň na nižší závod a zase si něco vydělat. Možná by stálo za zvážení něco podobného i zde. ve chvíli kdy hráč má jen dluhy a hrozí mu rozebrání kluzáku exekutorem by mohl dostat buď finanční injekci (takovou aby se toho nedalo zneužívat) nebo třeba "postarší kluzák" aby si měl s čím vyjezdit zase nějaké drobné.


2) Kategorizace závodů

Jednoznačně nejdiskutovanější úprava na foru :) ale důvod je zřejmý. Konkurenceschopnost jezdců kterí nemají na nejdražší kluzáky na trhu a tím vyváženost celého cupu. Druhým důvodem je že cup je momentálně jednotvárný a nenutí příliž hráče dynamicky reagovat na nastalé situace, prakticky celý cup jezdí většina jezdců stejným způsobem ve stejném typu kluzáku. Primárně se tady mluvilo o cenových kategorií, ale v reálném světě všemožných závodů či sportů se naopak (v rámci vyvážení) všeobecně standardizuje do kategorií a skupin. Zde tedy předkládám následující varianty. Všechny varianty by samozřejmě šlo kombinovat. Vše je ale potřeba s citem a rozumem jednak aby nedocházelo ke zběsilostem kdy na začátek cupu bude třeba pro každého jezdce 3 různé kluzáky a druhak aby to neskončilo jak F1 a limity FIA. No a nyní k věci...

Kategorie cenová

Klasika. Funkčnost taková jako v současnosti u normálních závodů. Kategorie by však mohli být klidně úplně jiné tj. třeba 70-100k, 150-200k atp. Každopádně by bylo třeba zajistit aby dražší kategorie přišli v adekvátní části cupu, tj. aby se nezačínalo na 300k.
Druhou variantou by mohlo být omezení ve formě ceny jednoho či více dílů. Tj. podvozek do 50k atp.
Bylo by však dobré aby byla vypsána u dílů standardni cena (jako je tomu u kluzáků) aby hráč měl přehled co se ho týká.

Kategorie dle limitů dílů

Rallye je omezené na objem motoru, na dostizích zase musí být váha v určitém rozmezí. Zde na QSB by se nabízelo udělat kategorii na výkon motoru, takový údaj zde však chybí a tak by se to dalo obejít limitem motoru maximálky, zrychlení nebo obojího. Stejně dobře by šlo omezit maximální výkon zdroje či chladiče (to by bylo panečku taktizování) nebo určit rozmezí váhy kluzáku atd. atd. Nic nebrání i kombinacím.

Kategorie typů

Nejjednoduší z nejjednoduších, Sport, Combi, Wrack... zde by bylo zajímavé dát limit na sport a vybrat drsnější trať atp. Zároveň a zároveň asi i cenový limit. Těchto závodů by však nesmělo být moc ve velkém finančním rozmezí aby nedocházelo k vyšťavení méně majetných stájí.


3) Rozmanitost tratí

V současné době jsou tratě sice relativně rozmanité, ale z velké části taky dost krátké. Chápu že je to práce navíc, ale bylo by dobré celý cup dopředu sestavit s ohledem na různé délky tratí (klidně 100 úseků v pokročilejším stadiu), různé obtížnosti tratí (nemusí být první pět tratí s obtížností pod 30%, pak na tom strácí jezdci zaměření na ovladatelnost) ale zároveň by bylo třeba zohledňovat i kategorii závodu, nebo lépe stanovovat ji s ohledem na trať.

4) Vstupování do závodů

Další velice oblíbený prvek. Pomineme-li to, že jsou ve vstupování do závodů jisté... ehm... bugy, jsou v něm i jisté trhliny co do gamedesignu. Cup je něco, co by mělo být hlavním tahákem této hry a důvod proč se restartují sezony. Pakliže je to něco extra, mělo by to být na úrovni. Tudíž by se měli jezdci spoléhat na své vlastnosti a fungovat podle fair pravidel které se na takový závod sluší a patří. Proto navrhuji následující.
Do 22:45 zakázat špiony pro cupový závod.
Vstup do závodu limitovat na 22:30.
Mít možnost vybrat při vstupu jako preferovaný cíl jakéhokoliv hráče přihlášeného v cupu (nemusí být v závodě, pokud do závodu nedorazí, pojede hráč bez preferencí cíle).
Od 22:30 do 22:45 mít možnost měnit způsob jízdy a vybírat cíle.
Od 22:45 do 23:00 uvolnit špiony (jednoduše - jen pro sázkaře).
Důvody jsou následující. Hráč může vstoupit do závodu kdykoliv a nebude na tom nikterak tratit. Bude jedno jestli někdo vleze do závodu půl dne předem nebo vteřinu před uzávěrkou.
Teď jsem chtěl nadhodit ještě myšlenku že je na houby odjíždět závody v jednom nebo jen v jedné stáji. Na druhou stranu chápu že by se pak mohlo stát že se sezona bude odkládat do nekonečna. I tak se mi to ale příčí.

5) Bodování

O tomhle jsem příliž ne přemýšlel, nicméně pro úplnost sem přidám z dovolením trogmarův návrh. Já osobě bych ale poslední místo nebodoval vůbec. Tudíž kupříkladu od všech hodnot bych odečetl po bodu. Tím pádem bych vyřešil i námitku z mého předchozího bodu, protože v jednom závodníkovy by to bylo bez bodu. Ve dvou z jedné stáje by to už bylo dost o týmové režiji, ale i to se stává.

Trogmarova tabulka
1 jezdec: 3 (může se vůbec v 1 odjet?)
2 jezdci: 4 body první/2 bod druhý
3 jezdci: 5/3/1
4 jezdci: 6/4/2/1
5 jezdců: 6/4/3/2/1
6 jezdců: 7/5/4/3/2/1
7 jezdců: 8 /6/5/4/3/2/1
8 jezdců a víc: Totéž co u 7, jen za 8 a vyšší místo 0 bodů


Tak doufám, že popis mých návrhů je dostatečně pochopitelný a vyčerpávající a rád bych k tomu vaše vyjádření abysme se nějakým kompromisem dobrali lepšího QSB do budoucích sezon.

Poslat příspěvek


[SM1][SM2][SM3][SM4][SM5][SM6][SM7][SM8][SM9][SM10][SM11][SM12][SM13]

Diskuze


Trogmar | Re 03:30 03.02.2011
Tak když už jsem tuhle celou debatu začal, tak se přidám

1) Délka a začátek cupu: Souhlasím, aby se trošku posunul, ale jen o pár dnů, viděl bych to tak o dva. Je pravda, že než se většinou v nové sezóně pořádně rozkoukám, je tu cup.

2) Kategorizace: Hodně se mi líbí ta druhá možnost, respektive hlavně ta podle výkonu zdroje či chladiče. S tím motorem by to zasáhlo pouze motor a ostatní bys mohl mít maximální, zatímco zdroj ti zasáhne vlastně celej kluzák. Případně by to šlo vyšperkovat ještě tak, že by byl danej třeba maximální součet chladiče a zdroje (ale to už je asi moc složitý no) Ale zase na další stranu by to opět znevýhodňovalo ty chudší, protože ti si jednoduše nemůžou na cup poskládat 5 kluzáků na každou kategorii (který by navíc byli využitelný vlastně jen v cupu). Proto se mi více líbí ta cenová kategorie, páč pak by se ty kluzáky dali použít i v normálních závodech (za předpokladu, že by byly stejné limity jak v cupu, tak v závodech).

3) Rozmanitost tratí: Souhlasím, že v cupu chybí alespoň některé delší tratě. Zas na druhou stranu to nepřehnat, ať nemusím každej cup nakupovat palivo za 10 táců.

4) Vstupování do závodů: Souhlasím. A můj názor je, že cup je něco extra, takže tam klidně může být půlhodina. A u ostatních závodů by to mohlo být tak, jak navrhuje Awersion.

5) Bodování: Nečekaně se svou tabulkou souhlasím:D Jen bych ještě upřesnil, proč jsou body i za poslední místa: Je to proto, že když jsem tento koncept vůbec navrhoval, tak si někdo stěžoval, že kvůli němu budou v háji ti, co jezdí pravidalně a nebudou teď dostávat body (mimochodem, teď je to dokonce tak, že jedou-li dva, tak druhý dostane 9 bodů... Takže si myslím, že toto by tu týmovou režii také značně omezilo. Je přece jenom rozdíl, dostane-li stáj za to, že jede svůj cup bez námahy 20 bodů, nebo 6 (i s tím, že s tím mým konceptem by bylo bodů celkově o něco méně)). Zase bych ty poctivý úplně nepersekuoval za to, že se hold do cupu nikdo jiný nepřihlásí.

ad poznámka: Já s tím nesouhlasím. Hned z několika důvodů. Za prvé, jak už tu psali ti pode mnou, není příliš složité jezdit tak, ať se nemůžu maximálně rozsekat. A pokud se rozsekávám pořád 8x po sobě, tak to pak končím, ale dost možná nebude chyba v systému, ale v jezdci. Za další jak psal Hadr, určitě by se to dalo zneužívat. A navíc by na to hráči prostě mohli začít spoléhat a to by bylo špatně. líbí se mi, že teď musí hráči trošku přemýšlet dopředu a počítat i s tím, že se mi příští dva závody nevydaří a mí rezervu. Ale mohl by se přidat jednoduše restart...

ad Hadr: jestli se dohodneme, co jak použít, můžu zkusit konečný návrh udělat a pak hodit tobě či všem na schválení.


Any Tan Weh | Re 16:29 02.02.2011
P.S. Dekuji dobre dusi za reformatovani textu... ja uz na to nemel silu ani naladu psal sem to ke druhe rano


awersion | Re 12:29 02.02.2011
Prada, po dlouhe dobe koncept, ktery to tu snad trochu ozivi, i kdyz s nekteryma vecma nesouhlasim:

davat prachy pri krachu: urcite ne...

odsunuti startu cupu: moc se mi nelibi, pokud by to bylo odsunuti o den, dva, tak ok, vic uz urcite ne. Pri dynamickym zacatku podle poctu prihlasenych by s tim slo moc manipulovat, podle me by to hru zneprijemnilo a kazilo, takze tohle se mi rozhodne nelibi.

Kategorie zavodu, ktery jsi navrhl se mi libi vic, nez cenovy limity, ale jeste nad tim podumam, neco bych urcite zavedl aspon v tech specialnich zavodech, jak psal Hadr

Trate se urcite menit budou az bude mit nekdo chut se na nich poradne vyradit

Vstupovani do zavodu: podle me je 22:30 moc brzo, ale takovy typ omezeni (nejdriv vstup, potom styl, potom sazky) se chystalo u vsech zavodu... Zacinal bych treba se vstupem do xx:45, zmena stylu do xx:55 a na sazky staci klido 5 minut... zase aby clovek, ktery si chce opravit nemusel stepovat pul hodiny u pocitace, cekat ctvrt hodiny na upraveni stylu (vetsina spioneni a uprav stylu se bude provadet stejne posledni minutu...)

o trogmarove tabulce taky popremyslim, nektery veci mi tam nesedi, ale pokud pojede jenom jeden clovek, tak nejaky body urcite dostane: kdyby dejme tomu jezdil jeden W, ktery by byl ultimatni na tezsich tratich a ostatni byli Sporti, tak by se Sporti proste domluvili, tezsi trate nejezdili a W by utrel, i kdyz pokud by body dostaval, nebo pokud by se odjelo, tak by vyhral... je to hodne silly priklad, ale takovy taktizovani by se urcite objevilo v nejake podobe a nedelalo by to dobrotu ale spis flame...

awersion out


Any Tan Weh | Re 16:27 02.02.2011
ad prachy: jak sem psal niz, jedna se mi o zachranou brzdu... proste o moznost nejakyho odpichnuti se... druha sance...

ad zacatek: vsechno souvisi se vsim.... delsi sezona, kategorizace atp. a zacatek pozdeji by nikoliv zvyhodnoval ale vyrovnal sance... s tim dinamickym startem by se to musel samosebou nejak osefit...

ad vstupovani a sazky: jak jsem psal, cupovej sem chtel oddelit tak aby se na nej nedalo spionit... at to ma uroven a spad... na sazky... nevim jak ty ale ja si prohlizim trat pak kluzaky a jezdce a pak pripadne prijde rada na spiona... pridej k tomu pet zavodu na prepocet a minuta na jeden ti stacit nebude...

ad body: yup... tady ma vse svoje pro a proti...


Dr.Hadr | Re 11:33 02.02.2011
1) Fakt dobry

2) Sem rad, ze jsou konecne nekde sepsany presne casy vstupu, body za vitezstvi atd..

3) Hodne se mi libi vstup do zavodu ve 22:30 a pak to jasny rozdeleni dal (mohlo by bejt napsany v popisu poharovych zavodu), ale kdyz teda bude od 22:45 moznost spionovat, do kdy je mozny menit styl jizdy? Az do 23:00? Nebo to omezime na 23:55 treba?

4) Hodne se mi libi napad obeti kohokoli z Cupu a ne jen v zavode (to je nedostatek, kterej ma ale krasny reseni, jak si navrhnul)

5) Napadly me (uz je to chvili) zavody, kde by nebyla dopredu znama trat a nemohlo by se spionovat. Tzn jizda na slepo. Jeden nebo dva takovy by tam mohly bejt.

6) Vyber trati na cup je docela sirokej a neni problem dodelat trate na zakazku.

7) Kombinace ruznych omezeni (chlazeni, ceny dilu) se mi hodne libi, protoze by to ukazalo, jak opravdu umi kdo stavet kluzak. Tyhle zavody bych ale dal mozna mimo cup jako nejaky specialni s nejakou hrozne obri dotaci (zalozeny treba 2 dny predem, aby hrac stihal vyrobit ten spravnej kluzak). Ty zavody by se mohly objevit nahodne (popr. by je zalozil nestrannej konzul) a byly by jako moznost privydelku pro poharovy staje.

8) Nelibi se mi davat hracum penize, kdyby se nahodou roztriskali. Za prvy to jde zneuzivat, kdyz na to hraci budou spolihat. Za druhy je muj nazor, ze si mas koupit maximalne takovej kluzak, abys ho uzivil a ne nejlepsi, na co mas a doufat..


To jsou zatim moje napady. Jinak jestli chcete mit do novy sezony ty zmeny:
1) Musi bejt pripraveny finalni koncept, se vsema hodnotama a popsanym chovanim tech zavodu. Takze ne typ: Budou cenove omezeny, ale presny hodnoty pro kazdej zavod. To chapu, ze neni obsahem tohohle konceptu (ten ma jen rozhodnout, jestli omezeni bude), takze tohle se musi doresit.

2) Musi to bejt behem pristiho tejdne hotovy.

A jinak well done


Hamster | Re 13:35 02.02.2011
8) V tom případě možnost restartu (vyhlásit bankrot a znova startovních 15 000 Is a kluzák dle nastavení)... Já si dělám kluzáky, abych je uživil, pokud ale bouráš 4x po sobě, tak ti je jakákoliv rezerva k prdu. Půjčíš si, po pátý dojedeš poslední (takže kvůli vstupnýmu a palivu stejně tratíš) a pak zase bouračka a konečná.


awersion | Re 18:33 02.02.2011
Mno ona tam ale zachranna brzda je: pokud nedojizdis na nejnizsich limitech, tak dostavas 3 tisice denne plus 500 za brigady na prepocet = 5000 denne, pokud sikovne vsadis (tak dva tacy), tak klidne muzes vcelku pohodlne vydelat pres 10k denne => za dva dny mas kluzak, plus se ti klidne slozi na takovy pakatel obchodnik ve staji, pokud nerozmlatis kluzak kazdy druhy den (pokud jo, tak je asi nekde chyba a v systemu zachranne brzdy to nebude... spis tak normalni brzdy)

pokud krachujes z lepsich kluzaku, tak vetsina lidi stejne horsi dily neprodava, bo neni moc komu, takze porad nejaky ten horsi kluzak postavit muzes a muzes si neco vyjezdit, navic k tomu, ze krachuji vetsina lidi prijde tak, ze si pujci na novy dily a potom je rozmlati v zavode: vzali risk a prohrali... nevidim duvod, proc je podporovat...

Treba fajn, prihlasi se novacek a neaspiruje na lepsi pozici (nebo na zadnou pozici) v Cupu a rozmlati kluzak, at si napise nekterymu z konzulu nebo primo Hadrovi a dostane nejaky boost at si osaha hru a nezdrhne jenom proto, ze se mu nechce den sedet na brigadach...


Any Tan Weh | Re 16:21 02.02.2011
1) to byl duvod proc jsem se k tomu nedostal driv... psal sem to tak hodinu a pul :D kazdopadne dekuji
2) to byl ucel
3) je to tam napsany... mezi pul a trictvrte na zmenu stylu (tj. eliminace toho ze na opozdilce by se nestih zmenit) a od trictvrte do odjeti spiony (ciste pro ucely sazek aby opet nebyli znevyhodneni ti co tu presne v dobu cupu nemohou byt a zpetne si to upravit)
4) ...
5) to jako myslis uplne naslepo? ... to prece nejde kdyz menis podle trati jizdu ...
6) myslel jsem to prave vseobecne trosku vic si s tim vyhrat... trati tu je habakuk... dobrejch uz polovicka ale urcite se da udelat lespi vyber nez do ted
7) prave proto... nebude to jen o tom kdo ma nejdrazsi ale o tom kdo co vytezi z danyho limitu... kdyz bys to dal mimo cup tak bys to vazal na jezdce z cupu? ... neco jako mas na rallye exibici? :)
8) nerikam rozdavat, ale chce to nejaky zachrany lano... zvlast pokud by se sezona udelala delsi a zajimavjejsi (btw vek na BHG vychazi na cca 2 mesice a je to vice ci mene akorat na to aby to cloveka nezaclo nudit) takze mne spis napadlo:
... predstav si ze mas 15k dluh, exekutor ti uz rozprodal vsechny dily a hrozi ze ti sebere i ty posledni co davaj dohromady kluzak i kdyz znacne pocuchanej... a ty bys dostal nejakej ten zakladni kluzak, nejaky palivo a par korun na prihlaseni se do levnych zavodu... nic svetobornyho, ale sance ze se z toho vyhrabes... navic by exekutor pozastavil uroky a zabavovani treba na tri dny... proste aby si se zkusil odpichnout...
... jina moznost by byla "zavody s pujcovnou", levnejsi kategorie kde bys mel na vyber par zakladnich kluzaku a za poplatek treba 25% ze zisku by sis ho pujcil ... tj. vyhrajes... hura mas love (min ale mas) ... prohrajes... a stejne uz nebylo co ztratit... podminkou by bylo treba aby mel hrac dluh a mel jen omezeny prachy (na vstup a palivo treba) ... proste overovaci mechanismus aby to nikdo nezneuzil...


Dr.Hadr | Re 17:57 02.02.2011
Jo, ale to by se muselo stejne resit individualne a musel by to posoudit clovek. Ja si nejak nedokazu predstavit script, kterej zjisti, jestli si na tom fakt zle nebo si ulil prachy do staje a snazis se to obelhat..


Hamster | Re 08:51 02.02.2011
Mě se článek líbí, se vším souhlasím : ) jen si myslím, že před těmito změnami bude potřeba udělat změny jiné (i když spíše kosmetické : )


  [1]  



Nick: Any Tan Weh
ICQ: 0
Poslední článek:      zde
Naposled online: 5.2. 01:01
Diskuze: 5
Čtenost: 114
Novinek: 0
Článků: 0
Konceptů: 1
Rozhovorů:      0
Návodů: 0
Celkem: 1
PHP & MySQL powered
Quadra Speed Boosters World