Vítejte na informačním serveru on-line hry Quadra Speed Boosters!
Real-time opravy
Pokud hráči tento koncept schválí, tak by se dal možná udělat docela rychle a ve hře ovlivní důležitost obchodníka ve stáji. Jedná se totiž o změnu opravování předmětů.
Koncept by Dr.Hadr 19.8.2008 10:55, čtenost 384x
Real-time opravy
Jak by se tedy změnilo opravování? Nebudu se tu zbytečně rozepisovat a řeknu to rovnou. Opravení předmětu by trvalo určitý čas a podle obchodnického skillu by se také měnila cena. Momentáně je pro všechny rasy stejná, ale pokud by jí třeba Mel-tu Wan měl o 1 200 Is levnější, vyplatilo by se poslat předmět přes stáj a nechat si ho opravit u obchodníka. Co se týče času opravy, ten by také závisel na obchodnickém skillu (řekněme třeba, že obchodník ukecá opraváře a ten to udělá rychleji) a bylo by tedy mnohem rychlejší poslat předmět obchodníkovi. Čas opravy by byl např. 1 minuta za 1 opravené procento a dobrému obchodníkovi by bylo strhnuto třeba až 25 sekund z každé minuty, takže obchodník ve stáji by se vyplatil dvojnásobně.Závodník by pak nemusel utrácet peníze za opravy a mohl by odvádět více procent z výher do stáje. Utrácel by jen za vstupy do závodů a veškeré ostatní finance (palivo a opravy) by obstarával obchodník. Šlo by tedy přes něj více peněz a tyto 2 povolání by se zase o něco odlišila. Posílání předmětu v rámci stáje by tedy bylo nejspíš zlevněno na polovinu, protože by se využívalo mnohem častěji.
Vaše názory a kritiku ocením a pište je pod článek do diskuze :)
Informace o článku
| Autor: | Dr.Hadr | |
| Vloženo: | 19.8.2008 10:55 | |
| Hodnocení: | 3/5 (hodnoceno 2x) | |
| Čtenost: | 384x | |
Diskuze článku
| Status: | Otevřená všem |
| Počet příspěvků: | 23 |
| Poslední: | 16:09 23.8.2008 |
| Do této diskuze nemáte přístup | |
Diskuze
| Dr.Hadr | 16:07 23.08.2008 | |
Tak, mám to připravený na disku a funguje to. Oprava z nuly trvá zhruba hodinu až hodinu a třičtvrtě. Oprava z 90% trvá zhruba 10 min. Mám to dát na QSB?
|
||
| Dr.Hadr | 16:09 23.08.2008 | |
| Plus sleva posílání přes stáj na 350 Is | ||
| Abraxas | 15:25 22.08.2008 | |
| Tleskám Dr.Hadrovi - souhlasím s ním. Dvě minuty ještě snesu. Bude to zrealističtění hry a další vychytávka, ale brát to jako blokaci hráče mi přijde nesmyslný. K tomu chození na QSB. Stejně teď člověku nic jinýho nezbývá . Ale líbilo by si mi, kdyby šla udělat ta autooprava. Třeba by šla udělat jen ve dvou případech. Buď ve stáji, kde to vypadá logicky - dojedu a i když to neodkliknu tak se mi jakoby někdo postará o kluzák, nebo i bez stáje, ale s nějakým příplatkem...Nebo by nebylo špatný, aby mohl obchodník opravář opravovat kluzák i bez přítomnosti jezdce... Viděl by, co je poškozený a nakolik a mohl by to opravit. Ale ne změnit... |
||
| Abraxas | 15:25 22.08.2008 | |
| Samo, že pouze v rámci stáje!! | ||
| Abraxas | 20:35 20.08.2008 | |
Můj koncept, joo :D Ne, hezkys to sepsal. Představ si, že mě ten rozhovor ta žluva dnes nevydala, takže se ani nedočkáš, snad zítra. Ale to bylo OT.![]() Automatický opravy mi přijdou blbý. To není ani teď, navíc, co se dneska - natož v QSB stane zadarmo. Ale naprostej souhlas s Hadrem. Udělal bych max dvouspeedovou opravu. Klasiku a expres. Expres je 2x rychlejší a stojí 2x tolik (ňebo nějak tak). Na druhou stranu, pořád se mluví o tom, že ve hře nejsou prachy. Aby se to tímhle ještě nezhoršilo. Protože Ty opravy lepších předmětů jsou už teď kua drahý. A když nebudu mít ani možnost jezdit... tak by to bylo pěkně blbý. Opravy musí být relativně rychlý. Vidím jako max reálnou hodnotu 1% = 1min (plus mínus). Pokud mě to vyšachuje na dva dny, tak to přestane rychle bavit... Co bych spíš ocenil, jako pracující, by byly auto opravy, ale jinak, než bylo myšleno. Jde o to, že se ráno v 10 lognu do závodů ve 13 a 16, s tím, že v 18 přijdu z práce a lognu se do závodu v 19. Přivítal bych možnost zvolit autoopravu. Tzn. dojedu závod ve 13 a pokud budu mít prachy, tak mě to opraví. (dala by se třeba nastavit hranice, kolik má zůstat v kase... atp) A pokud se to stihne opravit do závodu v 16, pojedu ho s plně opravenym kluzákem. Pokud ne, tak smůla. Kapišto?
|
||
| palma | 21:02 20.08.2008 | |
| koukám co člověk to názor... nevím jak ty, ale já se potýkám dost často s nedostatkěm peněz na opravy a vstupne, větší vinu bych svedl na to že hra nefungovala jak má(blbnul cron) a část sobě a minimum swejkovy, ale to nestojí za řeč. občas jsme se dostali do svrabu, že nebylo na opravu, a muselo se čekat na přepočet, takže jsme nejezdily, protože risk jet s brzdama co maj 14% do zničení je nehorázný. Takže kdyby se počkalo tak budou i peníze i díly na třeba 30% což už by se dalo risknout a jít do závodu. proto propaguji autoopravu 1h=1% a jsem proti automatické opravě kluzáku po závodě, co by dělal obchodník když ne oprava dílů? |
||
| Abraxas | 21:35 20.08.2008 | |
| Tak to já tam vůbec nezahrnul :D Toho obchodníka. No, to je nápad! Obchodník by byla právě ta možnost, která by byla rychlejší. Auto oprava za peníze po závodě by byla třeba 1%=4min. Ale obchodník by byl třeba za 3 a míň. Když tak o tom přemýšlím, nejlepší by ale bylo, kdyby 1%=20s, ale počítaly by se procenta z každýho dílu :D |
||
| palma | 11:23 21.08.2008 | |
| spíš by se měl zohlednit jeho obchodnický skill v ceně opravy. jinak nemá cenu obchodníka do stáje přijímat, stačí když to bude majitel... | ||
| Dr.Hadr | 12:02 21.08.2008 | |
Oprava se bude časově týkat vždy jenom jednoho dílu, to je definitvě rozhodnuto (už kvůli provedení). Dal bych extra rychlou opravu (cena jako dneska + ňákejch 20%) a tam by byl ten poměr 2 min / 1% a tu levnou s třeba dvojnásobným. Obchodník by ovlivňoval trochu cenu a hodně rychlost, takže by se to vyplatilo přes stáj poslat. Toho chci docílit snad nejvíc, aby to šlo poslat přes stáj
|
||
| palma | 13:14 21.08.2008 | |
| s tímhle souhlasím, jen bych prodloužil dobu kterou se bude díl opravovat, jediné co mi vrtá hlavou je jestli je bude obchodník opravovat sériově nebo paralelně. pokud sériově, nemám nic proti. protože pokud si někdo rozfláká motor za jeden závod na 10% a opraví si ho za hodinu a pul nebo dvě hodiny, tedy ho to neovlivní ani na jeden závod, tak je to zbytečný zavádět. jaký to má vlastně význam? bavíme se to u něčem, ale jaký přínos do hry to bude mít jsem nepochopil, jedině sekundární že to zapojí do stáje obchodníka. Přímí přínos pro hru to nemá, jedině až s delší opravou dílů, protože pak to začne nutit jezdce jezdit opatrně a do ostatních nebourat, protože co si budeme nalhávat wreckery nedosahují takových rychlostí jako sporty, které jsou křehčí. Kdo chce jet stil demolice ostatních, není problém, ale když si rozfláká kluzák, at o něm není aspon přepočet dva slyšet, a dává si dohromady kluzák. Zároveň to bude nutit hráče aby si do kluzáku dávali odolnější komponenty, a dávali bacha... |
||
| Dr.Hadr | 13:51 21.08.2008 | |
| Tak to se zase rozcházíme tady :) Já sem to nechtěl dělat jako zásadní herní princip. Spíš jen menší omezení a zároveň s tim trochu logiky a realistiky. Prostě oprava celýho kluzáku bude trvat 3 hodiny a když si seženeš obchodníka, tak hoďku a půl. Nemá tě to zdržovat od hraní, jen občas budeš mít prostě smůlu a nestihneš jeden nebo dva závody a zároveň to zase o něco zvýhodní obchodníka ve stáji, což je spíš hlavní věc proč to dělat. |
||
| palma | 14:10 21.08.2008 | |
| pokud to nebude ovlivnovat nějak zásadně hru, a bude to jen nutit lidi aby furt chodily na QSB a odtukávaly opravu dílu, tak je to spíš otráví. hra není o tom že se sem budeš desetkrát denně logovat a opravovat díly. Uznej že kdo jezdí demolice s.r.o a celý kluzák si rozfláká aa opraví si jej za dvě hodiny a v dalším závově(přepočtu) je s usměvem znovu připraven drtit ostatní. Navíc jak tak přemýšlím o levelování hráčů (třídy jezdcu dle prestiže a kluzáku) tak wreckery budou v závodech s nováčky nebo lehce zaběhnutými lidmi co jim nebudou moci po začátku závodu ujet. A prostě budou zničeni. Kdo si rozbije kluzák, nemá v dalším přepočtu co dělat... PS: tak mne ještě nepadlo: co kdyby se opravovalo stilem, ne procenta ale dle výdrže? tuším jestli si pamatuji tak některý díl měl životnost nebo odlonost třeba 100, z deseti procent by de to opravovalo třeba 18 minut (2*9) a druhý díl který by měl 1000, tak by z 10% oprava trvala 180 minut(2*90) teda pokud jsem to pochopil správě |
||
| Dr.Hadr | 14:44 21.08.2008 | |
| Co bys odklikaval? Das to po zavodu opravit a prijdes za 2 hodiny a hodis to do kluzaku a prihlasis se do zavodu a hrajes stejne jako bez tech oprav... A jinak podle ty odolnosti bych to moc nedelal. Ono staci ze to pak uz stoji nechutny penize a jeste aby to trvalo tejden... |
||
| Dr.Hadr | 12:06 20.08.2008 | |
| Ja to myslel tak, že by to jezdce vyšachovalo max. na dva další přepočty. Tj 6 hodin. Takže pár minut na procento. | ||
| palma | 14:53 20.08.2008 | |
| no ale když nebude hodně rozbitej kluzák tak se ti opraví prakticky ihned. a nebo až těsně po závodu což akorád lidi naštve... | ||
| Rook | 11:09 20.08.2008 | |
| Aha, četl jsem odzhora, tak jsem myslel, že palma to psal někdy endávno a nekoukal jsem na datum. Souhlasím s palmou a jeho příspěvkem 19.08. 21:12 | ||
| Rook | 11:07 20.08.2008 | |
| To mi přijde jakou hloupost za 10h si zaplatíš dvojnásobek ceny dílu, to si přece radši koupím nový a mám ho hned. | ||
| Dr.Hadr | 19:23 19.08.2008 | |
Mozna i par minut na 1% by sly, ale urcite rady minuty a ne hodin ![]() Jinak Abraxas je to to, co si navrhoval ty, ja to sepsal
|
||
| palma | 21:12 19.08.2008 | |
| jsem pro hodiny, rozhodně nemá význam aby se díl opravil ze 30 procent na 100 za dvě hodiny, a pokud ano, tak at se to připlatí na ceně opravy. PS: co zavést samoopravování? co hodina 1%? zdarma? a kdz6 bude chtít člověk aby se to opravilo rychleji tak se tam udělá nějaký script co by to počekoval, člověk nastaví za jak dlouho to chce mít opraveno a podle toho se mu určí cena... |
||
| Abraxas | 18:56 19.08.2008 | |
| No dyk to jsem navrhoval!! Tyhle real-time opravy :D 1% = 1h je blbost, že jo. Když odpálím motor na 0%, brzdy na 60% a chladič na 80%, tak se bude opravovat 160h? Tak se to bude opravovat přes týden? Bo co? Kluzák jeden kluzákovatej? Nebo se budou díly opravovat najednou? Jako že opravím 1% ze zdroje a 1% z motoru? I tak by ale zničenej díl byl v opravě 100h. To by byla likvidace závodníka... |
||
| Dr.Hadr | 19:23 19.08.2008 | |
Najednou
|
||

. Ale líbilo by si mi, kdyby šla udělat ta autooprava. Třeba by šla udělat jen ve dvou případech. Buď ve stáji, kde to vypadá logicky - dojedu a i když to neodkliknu tak se mi jakoby někdo postará o kluzák, nebo i bez stáje, ale s nějakým příplatkem...

