Vítejte na informačním serveru on-line hry Quadra Speed Boosters!
Závodník, klady a zápory
Zhodnocení uávodícího systému,dílů a typů kluzáků od vítěze QSB Cupu této sezony (Rook 78 výher ze 110 závodů). Článek obsahuje pouze zhodnocení, nikoli rady na nápravu, protože se mi ted nechce nic vymýšlet :D
Článek by Rook 23.2.2009 20:01, čtenost 301x
Závodník, klady a zápory
Způsoby vítězství
Já tu vidím svým závodnickým okem několik určených způsobů na vátězství. Tak to má také být a proto tu jsou odlišené díly, bohužel to tak při současném nastavení nefunguje.
1.) Snažím se mít co nejlepší rychlost (popř. zrychlení na kratších tratích), ovladatelnost postačí taková, abych se nerozflákal v každé druhé zatáčce a odolnost dotáhnu pomocí dobrých držáků tak jako tak na minimálně 50% odolnosti wreckera (za současné situace omezení odolnosti). Rasu mám mentor/thylon a vyhýbám se. Výsledek? Pokud nemáte nějaký slabý článek v kluzáku, takřka jisté dojetí - jde o to, kolik hráčů jelo s takřka totožným stylem a kolikrát se jim podařilo vyhnout utoku wreckerů, popř. kolikrát se rozflákali o skalku díky podcenění ovladatelnosti. Jediný možný podvozek na hraní tohoto je sport.
2.) Podobný stylu č.1, akorát pojedu nevšímat si a budu doufat ve schovívavost "bouračů". Podvozek-sport. Na podvozek combi to nefunguje, protože nedostane potřebný bonus k rychlosti za booster.
3.) S tímto stylem jsem ani jednou v poháru nevyhrál, vždy se mi ale podařilo vyřadit ze hry o první místo určeného závodníka, který naivně jezdil nemšímat si nebo bourat (posílám pozdravy, awersione). V podstatě nevyužitelný, chcete-li vyhrát. Jezdil jsem na combi z nostalgie, ale sportův bonus k rychlosti jsem postrádal.
4.) Čtvrtý a podle mě naprosto neaplikovatelný styl je tzv. "wrecker-styled". Tady se využívá vysokého zrychlení s cílem všechny předjet a jednoho po druhém je rozflákat. Nefunguje, protože vy sice máte 1-2 dobré přžíležitosti na vybourání hráče a pak se vám to třeba i podaří, v grafu to udělá protivníkovi velký zub, ale komentář píše hned v dalším useku, že hráč je před vámi jako by se nic nestalo. Rychlost není na škodu, ovlivnuje zde prakticky jen dobu, jak dlouho budete muset bránit "vedoucí pozici" (to je v ideálním případě, realita je taková, že vás všichni předjedou) a taky jak dlouho udržíte kontakt s protivníkem, kterého chcete vybourat (tedy jak dlouho se o to můžete marně pokoušet). Hodnotím ho jako zcela nehratelný.
Hratelnost-efektivita jednotlivých stylů
1 - zcela hratelný
2 - hratelný
3 - spíše nehratelný
4 - absolutně nehratelný
Všimněte si, že hratelnost je u těch typů, kde se jezdí na sportu.
Díly
1.Podvozky
Vyplatí se v podstatě jen sporty. S dobrým suspenzorem uveze vše potřebné, obrovskou výhodou je přidání rychlosti pokud máte jakkýkoli booster.
2.Motory
Novinkou je ovlivnění ovldatelnosti motorem, je to dobrý nápad, ale ovl. se dá nahnat jinde. Na nejvyšších urovních se v podstatě využívají 2 motory - Hellbender (na kratší a těžší tratě kvůli zrychlení a ovl.) a Royal (na delší tratě). Tady mě zrovna napadlo, že pro zpestření by mohly mít nějaké motory jakési "speciální vlastnosti", např. Royal "Nelze použít do sport podvozku", což by bylo uvedeno v jeho infu samozřejmě. Naopak třeba Voltage "Je-li součástí kluzáku lehčího než 150kg, potřebuje pouze poloviční chlazení" apod.
3.Pancéřování
Určitě se dá využít. Ale lepší využití by mělo kdyby se daly aplikovat "wrecked-styled" jízdy.
4.Suspenzory
Když pominu to, že se nerozbíjejí, jsou samozřejmě využitelné, protože lehčí kluzák znamená vyšší rychlost, ale využívají se jen nějaké opravdu základní - případě že jsme se přehlédli a váha je o pár kilo vyšší než nosnost a pak ten nejlepší. Čím horší suspenzor, tím by mohlo být lepší "něco". Napadlo mě, že by to třeba mohlo být zvýšení šance na vyhnutí. Tím by se začaly využívat i průměrné suspenzory (samozřejmě pokud by se něco udělalo s nehratelností wreckera), protože samozřejmě nebude existovat ideální poměr mezi šancí na vyhnutí a zlepšení rychlosti. Někdo podcení tu šanci, nechá se sejmout jen pro pocit, že je nejrychlejší.
Řešení nevyužívání jiných než základních a nejlepších dílů Řešením by stoprocentně bylo naprogramovat již zmíněné náhodné "objevování" dílů s nějaký dobrým nastavaním šance na objevení. Také by díly mohli nakupovat POUZE obchodníci, aby se konečně zajel prodej a nákup dílů přes obchodníky (musela by se nějak vyřešit otázka kdo je a není obchodník, např. nějaký registrační poplatek jako u opravářů). V reálném světě (tedy mimo QSB Life, super článek Kyssi) je přeci také běžné, že potraviny vyrobí nějaká společnost, ty se pak převezou do obchodu a tam si je závodníci kupují :-).
Jak hrát
Tohle píšu, abych donutil Hadra opravdu jednat ze strachu, že se tu objeví padesát stejných kluzáků :-D (sorry, Hadr). Nazačátku se bere (nebo kupuje) combi kluzák. Já preferuji rašelinový motor Gonzales nebo Blaster díky zrychlení, které je na krátkých začátečních tratích potřeba. Až vyděláte nějaké peníze a budete mít trochu upgradovaný kluzák, přišel čas na proměnu ve sport s boosterem. Takže moje sezona probíhala tak, že zhruba po 5 závodech byl mým jediným konkurentem awersion a ten po dalších 15 závodech odpadl kvůli tomu, že nejezdil každý přepočet (což je nazačátku povinnost). Před začátkem poháru už mělo i pár dalších nejlepší sporty a tak začal boj o každý km/h. To je skoro vše ze současného jezdeckého umu závodníka. Další detaily už si nechám pro sebe, abych vás všechny stejně porazil :-D.
Informace o článku
| Autor: | Rook | |
| Vloženo: | 23.2.2009 20:01 | |
| Hodnocení: | 3/5 (hodnoceno 1x) | |
| Čtenost: | 301x | |
Diskuze článku
| Status: | Otevřená všem |
| Počet příspěvků: | 24 |
| Poslední: | 13:59 16.4.2009 |
| Do této diskuze nemáte přístup | |
Diskuze
| Abraxas | 12:37 16.04.2009 | |
| Tyvéé, čéče. Špion je super - během svýho hraní jsem ho nepoužíval - bylo mi šumák, jakej styl kdo jede, protože by to stejně neovlivnilo mojí volbu stylu jízdy. Ale kdybych viděl například jen: Awers, wrecker, typ podvozku a typ motorů - prostě to, co je vidět na první reálnej pohled (jako závodník poznám, jakej kluzák zavezli do stáje... ale těžko už vidím, jakou to má palubku, zdroj atp.). Takže buď zůstanu u hrubýho odhadu, nebo si zaplatím špiona, vyberu, co chci vyšpionit a zaplatím - to se mi líbí! No a ten zbytek, na to jsem moc zabranej do práce, abych to hodnotil... Ale jinak jsem názorově s Awersem! Žádný omezování. Od začátku říkám zvětšit rozdíl mezi dopadem skillů jednotlivých ras. Dejme tomu Melťák uvidí motor XY za 7000 a Thylon za 12000. Tam vzniká prostor pro obchod. Buď na to seru a vezmu to za plnou cenu od systémáka, nebo radši počkám a vezmu to za 10000 od hráče. Já ušetřím 2k a obchodník 3k vydělá. Teď jsem chtěl stavět kluzák a některý věci ve výlohách byly třeba o 1k dražší, než u systémáka - no to se nenechte vysmát. Pak se nedivte, že lidi nenakupujou u hráčů. |
||
| palma | 13:59 16.04.2009 | |
| už to tak funguje :) | ||
| Thor | 15:18 25.02.2009 | |
Vidim že tu řešíte jak zvýhodnit wreckery a celkově trochu vyvážit hru....mě taky něco napadlo.....a sice to,aby nebylo vidět jakej má člověk kluzák pokud je přihlášenej v závodu ,takhle se člověk koukne kdo je v závodu s jakejma parametrama,koupí lepší kluzák a vyhraje to....takhle by to mohlo bejt daleko zajímavější.Potom by se mohli rozšířit způsoboby k využití špióna,dal by se najmout třeba na zjištění max.rychlosti (a samozřejmě i ostatních parametrů) určitýho konkurenčího kluzáku kterej by byl ve stejnym závodě ale zjistil by to s přesněstí třeba +- 15km/h,aby to taky nebylo tak jednoznačný....jsem tu celkem krátce,takže mi třeba řeknete že je to blbost ale mě se ten nápad líbí :-)
|
||
| Dr.Hadr | 22:29 25.02.2009 | |
Dobrej napad ![]() Volitelny parametry spiona jsou dobry (menila by se cena), ale nevim, jestli by to hru neztizilo. Treba aspon typ kluzaky by byl videt vzdycky, ale jeste by to chtelo promyslet. |
||
| Thor | 16:50 26.02.2009 | |
hru by to nejspíš ztížilo,na druhou stranu nováčci se můžou zeptat zkušenejch hráčů co a jak se vyplatí kupovat (stejně jako sem to udělal já )......
|
||
| Thor | 16:50 26.02.2009 | |
thx Rook
|
||
| Rook | 22:00 27.02.2009 | |
| Rook má prsty ve všem. (ehm, Hadře, říkals, že ti občas padá MySQL databáze?.. :-D) | ||
| Rook | 15:29 26.02.2009 | |
| Mně se to moc líbí. Nad něčím podobným jsem už uvažoval a ten tvůj nápad na využití špiona je k tomu pekně napasovaný. | ||
| Dr.Hadr | 11:58 24.02.2009 | |
| Samy dobry napady lidi! (hlavne Hamsterovo a awersionovo se mi libi) 1) Pancir by teda mel absorpovat vsechno zraneni nez se rozbije, tak to myslite? 2) Sance na predjeti v zavodu neni, proste jedes rychlejc a si pred nim. 3) Ty taktiky zavodeni (preferovat bourani do nekoho, nepoustet pred sebe) se mi libi hodne. 4) Ruzny procenta na zasahy muzu udelat a klidne udelam, ale u trati jen do podvozku se mi nelibi (muzu tam dat treba 35% do podvozku, ale 100% ne). 5) Zrychleni neni problem zmensit, jestli myslite, ze to zlepsi zavody. Jde jen o to, aby sme nezvyhodnili zas moc wreckery a sport by pak utrel a my tu meli vsechno znova... 6) Sponzory ted resit nebudem. 7) Ovladatelnost budu delit 2 (aby se dalo dostat na 100% az pozdejc), ale jeji vliv zvysim (u projizdeni useku i u vyhybani asi). 8) Zrychleni poharu: ja sem taky pro. Ted bude mezisezona, takze to poresime. 9) Vedlejsi pohar: bude problem, ale ted se da prihlasovat do rozjetyho poharu, takze lidi, co nestihli, to muzou zkusit v ostrym. Ale vzhledem k tomu, ze se tim zkrati sezona (a bude zazivnejsi), tak to nema imho cenu delat a pockat si na dalsi pohar... 10) Zdrazeni predmetu jde, ale moc se mi do toho nechce. Kdyz zacne pohar driv nebude tolik penez, takze bych to nechal. 11) 2 zavody denne muzu zavest, zatim nikdo nebyl proti awersionovi, takze to vypada, ze souhlasite :) 12) Klesani ovladatelnosti s rychlosti bude obtizny vyladit. 13) Zmena bourani: rozsah zvetsim, muzu i vic zpomalit obet, ale moc to menit zas nechci, aby to nenaboostovalo wreckery. (uz tak budou mit moznost tech taktickych uprav) 14) Nahodny objevovani predmetu se mi moc nelibi, zmizi moznost volnyho staveni kluzaku a kdyz bude kratsi sezona, tak se nejaky predmety vubec objevit nemusi. Musela by se objevit pokazdy tak pulka ze vsech predmetu. Jinak sem konecne rad, ze se tady splodily navrhy, jak neco zlepsit, a ne jen porad stezovani (ted nemluvim o vsech), ze je system napycu :) Ted uz zhruba vim, co a kde presne zmenit, aby se to zlepsilo. |
||
| Hamster | 12:40 24.02.2009 | |
| 1) no, tak to funguje teď : ))) 2) proto bych to chtěl zavést, může to být takový nevinný a přitom rozhodnout hodně v našich problémech... tipuju... 13) já bych to nechal tak, jak to je, a zkusil nejdřív implementovat ostatní nápady (preferovat bourání do...) Pokud se zvětší šance na vybourání soupeře (ovladatelnost, zpomalení oběti...) tak ještě zvětšovat rozsah??? |
||
| Dr.Hadr | 13:25 24.02.2009 | |
| Ted to nebere vsechno dmg, ted to bere jen urcity % (podle ochrany pancerovani) | ||
| Rook | 14:00 24.02.2009 | |
| Hadr: To jak říkáš, že by zmizela možnost stavět kluzáky podle svého není tak uplně pravda. Kdyby se nějak vhodně nastavila šance, dopadne to tak, že bud si počkáš na svůj vytoužený díl třeba 2-3 dny a budeš tím riskovat, že ho budeš ty 2-3 dny postrádat, nebo koupíš nějakýhorší, který je zrovna k dostání a na ten nový si znovu vyděláš. | ||
| awersion | 17:48 24.02.2009 | |
| Sem zasadne proti tomu objevovani dilu, je to proste spatny koncept. Ted sice muzes vyladit pravdepodobnost, ale az tu bude treba vic nebo min hracu, tak to budes ladit znova? Navic by to pridavalo dalsi nahodu do systemu a my se snad snazime nahodu omezovat... Mnozstvi dilu je OK, nemenit... | ||
| palma | 09:41 25.02.2009 | |
| Awersion: díváš se na to moc jednostranně. proč by měl mít každej hellbendera??? navíc pokud bude šance dejme tomu že se objeví hellbender 10%, tak bude za 4 dny skoro určitě jeden na trhu. (řekněme 80% šance, matematici prosím nelatte mne (0,9*0.9*0.9*0.9*0.9*0.9*0.9*0.9*0.9 = 0,46 za dva dny)) Obchodníci se budou předhánět v tom kdo jej sebere a prodá. oživý se obchod. Navíc díly budou mít nějakou cenu, tedka se prodává jen občas a za minimální možnou cenu. kdo prodal nějaký dražší díl? já za celej věk ne. Všichni nastavují minimální cenu, neexistuje poptávka protože dílů je nadbytek. Já tady dělám obchodníka od založení, je pravda že se to postupně zlepšuje, ale tohle by to doplnilo. |
||
| Dr.Hadr | 22:28 25.02.2009 | |
| palma a ty se nedivas moc do budoucnosti. Jasne ze i tak bude chtit kazdej Hellbendera a tak to i skonci, jen si bude muset pockat a to bude otrava a bude to castecne o tom, kdo prijde driv po prepoctu... | ||
| awersion | 17:56 24.02.2009 | |
| 13) Rozsah to urcite chce, minimalne tak o ctvrtinu bych to videl. Zpomaleni je ted OK-jde o to, aby zpomaleny musel znovu a znovu predjizdet. S cim bych si pohral je zrychleni-uz to rikal Hamster tusim. Imo by bylo dobry to nastavit tak, aby se z 0 na plnou rychlost s 80% zrychlenim hrac dostal tak za 5-8 useku. Bude mezivek, zkusil bych to tlacit k tem 8mi... | ||
| Hamster | 11:26 24.02.2009 | |
| mno, pancéřování je momentálně naprosto k ničemu: 1.) správně má (prý) jen blokovat procenta, takže ostatní díly se také (mnohem méně) rozbíjejí (nebudu se pozastavovat nad tím, že to je třeba i logické, teď je mi to šumák, jde o hratelnost : ) 2.) pokud chci předejít velkým poškozením (potažmo zničením pancíře a ničení dalších dílů) musím si koupit co nejlepší pancíř 3.) čím lepší pancíř, tím větší váha... čím větší váha, tím nižší rychlost, zrychlení i ovladatelnost => z toho všeho plyne - použití pancíře = 5. styl jízdy: "uplně na hovno" ***** Hadr: ne, suspenzory ani přídavný motory se nerozbíjejí, jen tenhle tejden jsem zjistil, že přídavňáky maj 96% (-2% ze dvou závodů), což jsem myslím hlásil do chyb ***** Moje snůška nápadů, které si myslím, že by neměli být zatraceny ať už se zvolí Awersionův systém nebo jakýkoliv jiný: 1) poškozování dílů v kluzáku ne rovnoměrně (% šance) - spíš se mi poškodí podvozek než palubní deska 1)a) při bourání do trati např. jen podvozek 1)b) menší šance na zásah určitých předmětů (chladič, zdroj, palubka) by byla kompenzována malou výdrží, tedy zásah = hodně % dolů 2) předjíždění jako určitý zápas na trati - když si to navolím, tak nechci nikoho pustit před sebe (to neni to samý co bourání) - možnost výhry pomalých akceleračních kluzáků, pokud brzdí nebourače; + možnost výhry wreckerům, když už je někdo předjede (ne, bude předjíždět! slyšíte ten rozdíl) tak ho můžou fláknout 2)a) doufám, že z přední pozice se nebourá do těch za námi :D 2)b) šance na předjetí rozhodně rozdílnou od šance na vyhnutí se útoku 3) sponzoři (ještě to zkusim promyslet, ale ve zkratce tím mám na mysli upsání se ke koupi určitých dílů (sen zuvavi hřááááli) a následně nějaké bonusy na opravy, bonusy za výhry (reklama), za určité závody, menší zisk prestiže když budu mít kluzák polepenej reklamama (Marlboróóó), například 4) zmenšení zrychlení (reálný, ne %) - když někdo dostane ťafku, ať tu rychlost nabírá třeba 3 úseky, ne aby v dalším už ho rovnou předjel 5) zvednutí vlivu ovladatelnosti (úměrně k výhodám pro wreckery (předjíždění) |
||
| Kubaka | 10:47 24.02.2009 | |
| Řešení nevyužívání jiných než základních a nejlepších dílů Řešením by stoprocentně bylo naprogramovat již zmíněné náhodné "objevování" dílů s nějaký dobrým nastavaním šance na objevení. Také by díly mohli nakupovat POUZE obchodníci, aby se konečně zajel prodej a nákup dílů přes obchodníky (musela by se nějak vyřešit otázka kdo je a není obchodník, např. nějaký registrační poplatek jako u opravářů). V reálném světě (tedy mimo QSB Life, super článek Kyssi) je přeci také běžné, že potraviny vyrobí nějaká společnost, ty se pak převezou do obchodu a tam si je závodníci kupují :-). Myslím že moc fajn nápad ,musím podpořit,jestli teda chápu správně ýe jde o to aby se náhodně oběvovali součástky a obchody nebyli ani tak zdaleka plný ??:-)) |
||
| awersion | 23:39 23.02.2009 | |
| Znovu zopakuju, to, co tu uz z mych ust nekolikrat zaznelo. Nejdriv si ale shrnme par zakladnich faktu (muzete kdykoli nesouhlasit-a urcite i budete-ale takhle to vidim): 1) Cilem hry je vyhrat Pohar. At uz jako staj nebo jako jezdec. I presto se nejde ta na krev, jak by se mi libilo. 2) O 1. misto po 5. zavode minimalne 3 nebo 4 sezony bojovali 2 hraci. Zbytek se vicemene nudil. 3) V podstate cely prubeh sezony je takovy staticky, zdlouhavy, 3-4 hraci postavi superkluzaky a souperi uz jen mezi sebou. Kdyz se nekdo nechytne na zacatku, vetsinou hru vzda. 4) Chceme dosahnout zhruba stejneho vyuzivani Combi-Wrecker-Sport. 5) Prevazuji Sporty, na zacatku sezony dobra vyuzitelnost wreckeru, combi, protoze jsou pomalejsi (=>min bouraji do terenu), maji vyssi nosnost, dostatecny zrychleni a ovladatelnost na to sejmout superkrehky Sporty. 6) Pravdepodobnost sestreleni protivnika mala. Wreckery nevyhravaji=>nikdo je nehraje. 7) Vrtani se v predmetech nema smysl, dokud proste s wreckerem nebudu mit vyssi rychost nez se Sportem nebo vyssi zrycheni a dostatecnou pravdepodobnost, ze ho sundam, kdyz me bude predjizdet, tak ho hrat nebudu. Moje reseni: a) Zrychleni sezony. Prvni Poharovy zavod 5. den sezony. Kdyby to slo driv, byl bych rad. Zavod kazdy druhy den, poslednich 5 kazdy den. b) Rozhozeni trati v Poharu, aby to neslo nejlehci->nejtezsi. Nahodny vyber z treba 20ti trati. c) Zdrazeni predmetu (musim priznat, ze nevim az jak, bude se muset otestovat). To bude mit za nasledek prodlouzeni efektu zacatku sezony=>vyssi pouzivani Combi/Wrecker d) Zmena konceptu bourani. Rozsirit dosah, agresor ziska min damage nez do ted, moznost v prihlasovani do zavodu vybrat 1ho protivnika, ke kterymu budu primarne agresivni. Agresor vzdy utoci nejdriv na primarni cil, pokud neni v dosahu, tak na toho, kdo je v jeho dosahu nejdal prvni. e) S vyssi rychlosti by mohla klesat nejak mirne, ale ne nezanedbatelne ovladatelnost kluzaku. f) 15. den sezony spustit na 10 zavodu kazdy den nahradni Pohar pro ty, kdo nejsou prihlaseni v hlavnim Poharu. g) za umisteni v hlavnim a vedlejsim Poharu* dostane hrac body (ve vedlejsim podstatne min), po dosazeni urcite zname hranice se splni tajny quest+nejaky barevny odlisovani vitezu na forech-to uz sem tu popisoval driv... h) maximum 2 odjetych nepoharovych zavodu/den (omezi se to, ze nekdo utece moc brzo, protoze jede kazdy prepocet), Poharova dotace 0Is-pokud ma nekdo stesti v Poharu, at na tom nevydelava 2krat-i kdyz i za soucasneho stavu, e to vlastne sumak. i) mozna si jeste na neco vzpomenu... :O) Hm a ted sem si vsiml, ze sem se zapomnel prihlasit na posledni Poharovy zavod, bo sem byl do toho clanku tak zazrany-sakra :O) *)Specialita pro viteze Poharu konstrukteru: lepsi hrac z dvojice vzdy dostane konstantni pocet bodu+body za jeho jednotlive umisteni. Horsi hrac dostane takovy pocet bodu, aby mel celkem stejne jako lepsi hrac (mozna jeste trochu korigovano o rozdil poctu odjetych poharovych zavodu). Je to kvuli tomu, ze jeden hrac se vetsinou musi objetovat, pokud se neobjetuje, tak ten rozdil bude stejne maly... |
||
| palma | 08:15 24.02.2009 | |
| dobré nápady, jen bych doplnil: rozdělit prestiž na statickou a dynamickou, statická by bykla za questy, umístění v závodech atd, a byla by 1000+ body, a teprve nad to by se přidávala prestiž za závody. takže jezdci by nikdy nelesli pod 1000 prestiže, jestli můžu zhodnotit přínos změn v prestiži: |
||
| Rook | 11:22 24.02.2009 | |
| a) souhlas, skvělý nápad - v poháru by se jezdilo s různými kluzáky b) rozhodně c) tady si nejsem jistý d) souhlasím, hlavně to chce udělat, aby po uspěšném vybourání protivníka byl protivník skutečně zpomalen pod rychlost wreckera e) klidně i rapidně -> TÍM BY SE ZNEVÝHODNILY SPORTY!, takže by to mohl být jeden z hlavních konceptů nápravy, že i s nejlépe ovladatelným sportem by se nešlo dostat nad 65-75%, tudíž by ani nemohli jezdit extrémně těžké tratě a využitelnost by klesla na správná % f) primární by mělo být, aby si každý jezdec zajistil stáj, kde si pohár zajezdí g) zajímavé zpestření h) to jsem chtěl napsat sem do článku, ale zapomněl jsem na to Hadr: Ano, suspenzory se nepoškozují - jako boostery. Pancéřování funguje správně. A to s těmi díly by určitě mohlo být přínosné. Co si o tom myslí awersion? Kubaka: Správně myslíš. |
||
| Hamster | 11:31 24.02.2009 | |
| Co jsem slyšel, tak pancíř správně nefunguje, ale tak to už se pořeší bokem. ono zase mysleme na to, že zvýhodnění wreckerů = vyšší ceny za opravy... a plyne z toho několik možností 1) buď nechat dotace tak jak jsou, pak se bude víc platit za opravy => méně peněz na nové díly (=> zdražování předmětů něpřipadá v úvahu) 2) zvednutí dotací => úspěšný wrecker má na opravy a ještě mu něco zbyde; sport má šanci jedině to profrčet = všechno mu zbyde (neopravuje, jedině když nedojede); => neúspěšní závodníci sušej hubu, nedojetí = bankrot, poslední místa = bankrot 3) něco mezi, tedy neřešit to přes dotace, ale vybalancovat bourání a opravy ;) |
||
| Dr.Hadr | 20:25 23.02.2009 | |
| Suspenzory se neposkozujou?! Jinak diky za shrnuti. Ja se v ty hre tolik neorientuju a ted uz vim, co se kdy da jak jezdit. Takze ty jezdis se zakladnim combi, dokud si nevydelas dost na poradnej sport? Vim, ze ten system ted neni nejlepsi a kluzaky rad zmenim, jen nevim jak ![]() Kdyz poradite, vymyslite neco novyho, rad to cely prekopu
|
||
| palma | 20:08 23.02.2009 | |
| dobrý článek. k těm spešn vlastnostem motorů: ony už fungují, aspon myslím, že motory ze sportů nemají výkon ve wreckerech. a celkově by to jen ztížilo hru. nápad zajímavý, ale mne osobně se nelíbí
|
||
[1]

pokud je přihlášenej v závodu 

