Vítejte na informačním serveru on-line hry Quadra Speed Boosters!

Banky, jsou pujčky a úroky snesitelné?

Jelikož mne banky a dluhy hodně štvou, tak si postěžuji.
Článek by palma 13.4.2009 19:18, čtenost 204x

Banky, jsou pujčky a úroky snesitelné?

Jak to funguje:

Hráč si půjčí peníze a ty splácí. Logické jednoduché. Je zde ale jedno ale. Jsou zde úroky, které jsou od jisté výše likvidační a nedají se splatit.

při nerozvážném použití či jen malé troše smůly vedou de fakto k bankrotu jedince který když je sám má po sezoně protože přijde exekutor, a když je ve stáji, tak má aspoň nějakou šanci to ustát a díly hodit do úschovy kolegovi.

Je to podobné jako současná ekonomická krize. Lidé si napůjčují, ale není možnost to splatit, a přes veškerou snahu se nestíhají platit ani úroky (až 10% za hlavní přepočet). Pujčka 100 000 Is, se tak za 10 dní (max délka splatnosti) dostane nad 220k. Přičemž dotace závodů je kolem 100k a zisk max 80% (vstup a palivo připraví hráče o dalších cca 10%) škody na kluzáku v ceně 500k jsou klidně 120k Is.

Příklad ze života:

Relativně úspěšná stáj má po sezoně, Ondramh měl nehodu, a nějaké pujčky, poslal mi svůj kluzák na opravu, abych jej mohl opravit musel jsem si pujčit 170k (na opravu padlo 130k plus koupě droida )
Takže teď je stáj zadlužená přes půl mega a všechny díly jsou u hamstera.
měl jsem možnost nebrat půjčku, ale to by stáj neměla na nejlepší díly a projela pohár.
Je to trochu moc kruté a až moc reálné.
Kdo si nepujčí nemá na výhru, kdo si půjčí a nemá štěstí, skončí u exekutora.

Nepřipadá vám ostatním tento systém absurdní?

Jinak nevím čím to je, ale čím více věcí se přidává do hry, tím je hra obtížnější a méně zábavná po stránce závodů. nejvíce jsem se bavil když bylo 50 dílů. kdyby se tento systém navrátil s upraveným vyhodnocováním závodů tak jak je tedka bylo by to lepší.


Informace o článku

Autor: palma
Vloženo: 13.4.2009 19:18
Hodnocení:     Článek zatím nebyl hodnocen
Čtenost: 204x

Diskuze článku

Status: Otevřená všem
Počet příspěvků:     16
Poslední: 21:31 16.4.2009
Do této diskuze nemáte přístup
Jak to funguje:

Hráč si půjčí peníze a ty splácí. Logické jednoduché. Je zde ale jedno ale. Jsou zde úroky, které jsou od jisté výše likvidační a nedají se splatit.

při nerozvážném použití či jen malé troše smůly vedou de fakto k bankrotu jedince který když je sám má po sezoně protože přijde exekutor, a když je ve stáji, tak má aspoň nějakou šanci to ustát a díly hodit do úschovy kolegovi.

Je to podobné jako současná ekonomická krize. Lidé si napůjčují, ale není možnost to splatit, a přes veškerou snahu se nestíhají platit ani úroky (až 10% za hlavní přepočet). Pujčka 100 000 Is, se tak za 10 dní (max délka splatnosti) dostane nad 220k. Přičemž dotace závodů je kolem 100k a zisk max 80% (vstup a palivo připraví hráče o dalších cca 10%) škody na kluzáku v ceně 500k jsou klidně 120k Is.

Příklad ze života:

Relativně úspěšná stáj má po sezoně, Ondramh měl nehodu, a nějaké pujčky, poslal mi svůj kluzák na opravu, abych jej mohl opravit musel jsem si pujčit 170k (na opravu padlo 130k plus koupě droida )
Takže teď je stáj zadlužená přes půl mega a všechny díly jsou u hamstera.
měl jsem možnost nebrat půjčku, ale to by stáj neměla na nejlepší díly a projela pohár.
Je to trochu moc kruté a až moc reálné.
Kdo si nepujčí nemá na výhru, kdo si půjčí a nemá štěstí, skončí u exekutora.

Nepřipadá vám ostatním tento systém absurdní?

Jinak nevím čím to je, ale čím více věcí se přidává do hry, tím je hra obtížnější a méně zábavná po stránce závodů. nejvíce jsem se bavil když bylo 50 dílů. kdyby se tento systém navrátil s upraveným vyhodnocováním závodů tak jak je tedka bylo by to lepší.

Poslat příspěvek


[SM1][SM2][SM3][SM4][SM5][SM6][SM7][SM8][SM9][SM10][SM11][SM12][SM13]

Diskuze


Rook | Re 20:46 16.04.2009
Musím se hrdě přihlásit k zničení Ondramhova kluzáku, je to moje špinavá práce Ale o tom až jindy. Nesouhlasím s palmou v názoru, že změny ztížily hru. Je totiž rozdíl mezi stížěním a vymakáním i když tyto dva atributy jsou někdy ruku v ruce. Jde o to, zda tu chceme mít QSB, menší hru pro 50 hráčů s možnostmi, které by se daly spočítat na prstech, nebo solidní onlinovku, která zabaví a ve které bude každý hráč něčím vyjímečný, kde bdue každý kluzák jiný a kdy o výsledku závodu nebude rozhodovat rychlost popř to, zda soupeře v prvním useku trefím nebo ne. Většina změn je krokem kupředu! A k těm půjčkám... chtěly by rozšířit možnosti co se s nimi dá zarobit, ale půjčka je tu jako risk. Půjčíš si a můžeš si tak pomoci k špici v žebříčku. Nebo si také půjčíš, nedopadneš jak bys chtěl a skončíš na chvostu. Ondra věděl do čeho jde, když si půjčoval, problém byl, že nevěděl, do čeho jde, když šel do závodu se mnou


Dr.Hadr | Re 20:49 16.04.2009
Je to risk, ale je taky pravda, ze nesmis brat celej bankovnickej system v pomeru s jednou nepovedenou bankocni pujckou. Doted to bylo ok, nikdo si nestezoval. Prisel jeden krach a hned je to cely spatne? To se mi nezda


palma | Re 20:58 16.04.2009
já už si stežoval minulý věk, konkrétně na ty uroky.

a minimálně moje stížnost na to že závod o 50k nebo kolik to bylo, a dostat při něm škody za 120k je trochu blbí.

co takhle upravit pancíř vtak, aby bral všechen damage.

dejme tomu mám kluzák kde pancíř pobere 5000 damage úpak odpadne a teprve po tom, to jse do dílů, ale když už to pujde do dílu, tak ten díl umře,
ve výsledku se pak opravuje jen jeden díl nutný pro závod, a pokud by se zavedl ten stil jízdy na jistotu, dalo by se pak jezdit i bez pancíře, hlavně na dojetí.

a nebo prostě po kontaktu se zvětší vzdálenost mezi utočníkem a napadeným tak aby na sebe několik useku nemohli.


Dr.Hadr | Re 21:05 16.04.2009
Tak s kluzákem za 600k do závodu o 50k... Tam tohle nemůžeš porovnávat. Prostě to byla jednou smůla. Tohle se nestává běžně a když Ondramh nejel vyhýbání (nebo jo?), tak je to taky jeho chyba. Kvůli jednomu závodu nebudu překopávat systém.

Všechno dmg do pancíře taky nejde, protože by to byla moc výhodná součástka a znemožnit opakovanej útok zase tak znevýhodní wreckery, že si nezahrajou.

Prostě se smiř s tim, že vás potopil jednou závod. To se stává, nikdo se vám nesměje, ale aby to odstartovalo hromadnou kritiku všech aspektů hry... Netvrdim, že je všechno 100% skvělý. Netvrdim to ani na 75%, ale tohle se mi prostě nezdá...


palma | Re 21:16 16.04.2009
kluzák měl tuším cenu 350+, ale jinak ok. máš recht.

ale jsme u dalšího problému.

nízké dotace závodů, respektive těch pro nejvyšščí kategorie, a co zakládají hráči je taky rizikové.


Dr.Hadr | Re 21:22 16.04.2009
Tady s tebou souhlasim. Na to jsem už koukal, ale nemůžu je zvýšit z jednoduchýcho důvodu - málo hráčů.

Situace: zvýším dotace na řekněme 100k, ale v nejvyšší kategorii jezdí 2-3 hráči na závod a procentuálně jde velká většina peněz vítězi (pro málo hráčů je to i logický, viz ta tabulka v helpu). Mno a takhle by akorát ten první rychlejc expandoval a ty ostatní by to tolik neovlivňovalo. Takže tady si nevim rady.

Zvýšit dotace můžu u poháru, tam to bude fungovat a asi to i udělám.


Dr.Hadr | Re 21:23 16.04.2009
Dala by se zavést například odměna od diváků, která by kompenzovala způsobený škody (divákům je tě líto, nebo se jim líbilo, jak si bouchnul) a ta by těm zraněným pomáhala. Ty pomalý a pro diváky nudný závodníky by to pak byla nevýhoda, což je dobře..


palma | Re 21:31 16.04.2009
jern ale aby se z toho nestal byznys. koupíš šrot, poškozené díly a jdeš top rozflákat, a dostzanešč peníze.

ale je to cool nápad


Abraxas | Re 12:45 16.04.2009
Oboustranná kritika :D

Hadře promiň, ale pověz mi, kdy ty jsi naposledy zasáhl do boje o přední příčky v poháru, nebo hodnocení jezdců. Postupuješ pomalu, to je fajn, ale koukni, kolikátej bejváš v žebříčku jezdců.

Na druhou stranu, mě nikdy exekutor neobral, protože si sice půjčuju, ale vždycky se mi podařilo odhadnout tu míru. Když mám 10k a nějaký díly a banka mi nabídne půjčku 17k, tak si vezmu zase jen kolem těch 10k. Jo, procenta jsou relativně likvidační. Ale všichni to vědí a když si půjčku beru, tak s tím počítám...

Možná by nebylo špatný, že kdo splatí víc, jak 60% půjčky, tak že má možnost prodloužit o nějakou dobu splácení (pro půjčku na 10dnů třeba o 3dny, u prostřední na 2 dny a u tý nejkratší o 1 den). Jestli hejbat s procenty, tak opravdu málo...


palma | Re 14:04 16.04.2009
abraxas: ehm, došlo ke změně systému a více se bojuje v závodech, logicky větší škody, větší oprava. Ondramh dostal škody v jednom závodu o 50k za 120k.
výsledek: ondra měl pujčené na díly a počítal že to splatí, denní příjem byl cca 30-40k, byl to druhej celkovej jezdec. jel 4 závody denně.
Po tomto crash testu mi poslal díly a já je musel opravit, nacož jsem si zase pujčil a ted jsme oba blokovaní exekutorem.

je obrovský nepoměr mezi dotacemi závodů, cenou oprav a uroky, které mají být minimálně obráceně.


Abraxas | Re 16:34 16.04.2009
O obrácených úrocích jsem taky přemýšlel - ale pro hru to tak nejde. Nikdo by si pak nebral tu nejkratší půjčku, protože by to lidi neřešili, že jo...


palma | Re 20:40 16.04.2009
no to je fakt. tak zavést jednu pojčku stejne tu nejkratší nikdo nepoužívá


Dr.Hadr | Re 20:45 16.04.2009
Já používám jenom tu nejkratší teda..

Jinak prodlužování půjčky není špatnej nápad


palma | Re 21:18 13.04.2009
Pojmu zmrvil jsem to, bych se vyhnul, protože v podstatě jsem žádnou vážnou chybu neudělal.. Chyba je u mne, protože jsem si pujčil. Hlavní problém je exekutor, uroky a opravy které můžou dosáhnout dvojnásobku či více výhry.

na jedné straně tu byly miliony, ted jsou zde finanční krize, protože to systém dovolí, a kdo chce být top, bez pujčky se neobejde.

co bych navrhnul: zlevnění oprav, snížení uroků na polovinu, snížení možné dovolené pujčky na max 50k, zrušení přeposílání dílů (díly by se nakupovali přímo jezdcům, ve stáji by bylo menu kup díl pro jezdce a díly by se dotyčnému koupil za cenu majitele stáje)

mne taky zajímá jak se na to koukají ostatní tak proto jsem to srm hodil


Dr.Hadr | Re 19:30 13.04.2009
Mno, že si zmrvil obchodničení neni důvod k rapidní změně systému. Můžu ty procenta malinko snížit, ale nesouhlasím s tim.

Já sem za celou dobu, co QSB hraju, půjčku nepotřeboval. Proč? Protože postupuju pomalu a nechávám si zhruba 200% (vzhledem k ceně kluzáku) finanční rezervu na opravy a upgraduju opravdu jen, když už jsem se zabezpečil. Nemá cenu nikam spěchat, za cenu takovýho rizika.

Že Ondramh moc rychle nakoupil nej kluzák a vrazil do toho všechny prachy je možná důvod tý krize. Dál, s opravou se počkat může vždycky a podle mě je půjčování neuváženě vysokých částek chyba hráče. Když si to předem nespočítal, tak je to jeho mínus a měl by na to doplatit.

Tohle je můj názor. Jestli je to fakt tak špatný, tak to samozřejmě budu řešit, ale počkám na názory ostatních hráčů.


Ondramh | Re 22:12 13.04.2009
No já nevim jestli znamená "rychle nakoupenej nej kluzák" to, že jsem si půjčil na nejlepší držáky a nějaký brzdy.

Já si osobně myslim, že Wrecker začíná bejt přehnanej. Fakt nevim, jak je to u wreckera nastavený, protože za něj nejezdim, ale je blbost aby mi dal 21 úseků za sebou a pak mě dodělal. Ale toť jen můj názor na zas úplně jiný téma.


  [1]  



Nick: palma
ICQ: 431989352
Poslední článek:      zde
Naposled online: 3.9. 10:56
Diskuze: 143
Čtenost: 3678
Novinek: 0
Článků: 4
Konceptů: 10
Rozhovorů:      1
Návodů: 2
Celkem: 17
PHP & MySQL powered
Quadra Speed Boosters World